Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединителя не отделя докрай ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединителя не отделя докрай ???

    Здравейте колеги.
    Съединителя не отделя изцяло, дори и при натиснат докрай педал, при включване на първа колата опитва да тръгне.
    Засега е минимално , но е малко дразнещо, след това си превключва нормално.
    Със сигурност не отделя както трябва.
    Въпросът ми е, дали притискателният диск е "тръгнал да си ходи" или има вариянт и от нещо друго да не отделя напълно.

    ---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

    Става въпрос за 159 1.9 jtd-m 150 ps. Съжалявам, че пропуснах да упомена за кой модел става въпрос.
    Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
    Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

  • #2
    Помпа, лагер-помпа, въздух в системата, износена диафрагма на феродовия диск...нещо такова.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Значи кутията долу, и каквото излезе..........
      Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
      Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

      Comment


      • #4
        Пробвай с обезвъздушаване на системата, да няма въздух(както ти е казал колегата). Пък ако не стане....знае се, долу всичко. 😉

        Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

        Comment


        • #5
          как ще влезе въздух в системата, не намирам логика.
          освен да са правили нещо преди да я купя, и да не е свършено както трябва.
          всъщност има ли вариант и как се обезвъздушава хидравликата на съединителя.
          Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
          Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

          Comment


          • #6
            Ако имаш проблем с някой о-пръстен, е напълно възможно. Може и да нямаш въздух, а проблем с помпа, примерно.
            За обезвъздушаване си има мущук като на спирачките. Намира се долу при долната помпа.

            Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
            Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

            Comment


            • #7
              няколко пъти ми се случи след като съм карал повечко време без да превключвам, педала да става по твърд, когато го натисна първият път, след това пак си става нормален
              Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
              Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kimi_raikkonen Покажи съобщение
                как ще влезе въздух в системата, не намирам логика.
                освен да са правили нещо преди да я купя, и да не е свършено както трябва.
                всъщност има ли вариант и как се обезвъздушава хидравликата на съединителя.
                Спирачните течности имат нещо като клас - дот1, дот2, дот3, дот4, дот5. Когато загрее спирачния апарат, течността се загрява и започва да се отделя кислород. За DOT4 границата май беше 140 градуса - фактически след 140 започва да се отделя кислород в системата. Смени си течността да не би някой да е напраскал DOT 3 примерно. Tова е най-безболезнения вариянт. Успех.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #9
                  Ти трябва да си с лагер-помпа. Обезвъздуши я, източи малко течност от нея. Може тя да е сдала вече багажа и да ти блокира

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за съветите, ще пробвам и тези варианти.
                    Тайно се надявам да ми се размине смяна на съединител.
                    Алфа 145 boxer, Алфа 156 2.0 ts
                    Алфа 156 1.9 jtd, Алфа 159 1.9 jtd-m

                    Comment


                    • #11
                      Не бързай. Заминала си лагер помпа си е пак съединител долу

                      Comment

                      Working...
                      X